Wednesday, December 22, 2010

dalam kenangan

-Dalam Kenangan-



Salam..

Haha..orang dok kalut2 karang thesis, aku karang blog..actually, this is my last nite in UTP!!!my last entri beralamatkan UTP!!!!hahahaha....waaaa..cannot believe it!!! aku akan memulakan hidup baru minggu depan dengan buziness of kl life..is it??hehe..

Anyway, this is my good bye to utp..sedih dowh..selame 2 tahun setengah aku disini, banyak ranjau dan duri..onak dan cabaran dah aku lalui..terutamenye bersame rakan2 UTM ku yang turut berade disini.. Aku pergi meninggalkan UTP bukan kerane telah tamat belajar..tapi aku akan memulakan kerje aku sebagai tenage pengajar..haha..wat a cliche (betul ker aku eje nie?). Aku masih dalam proses karang thesis aku lagi..(insyaallah akan grad jugak dalam tahun 2011..amin) ..lab work sume dah abis..jadi tak perlu dah berade disini..n rezeki orang nak kawin agaknye..aku ditawarkan kerje y aku dah apply dari bulan 5 dulu n dapat kol for interviewnye lepas 5 hari aku bertunang....alhamdulillah..akhirnye aku ditawarkan kerje gak..at the rite time(dah tamat tempoh dapat alaun UTP) and correct place(kl)..best2!!!

Tadi baru jer lepas susun barang aku dalam kerete dengan bantuan my buddies..ingat tak muat nak sumbat semue barang dalam kerete comel itu..hehe....akhirnye, setelah susun dengan kemas, semua barang berjaye dimuatkan dalam kerete kesayangan ku..hehe..

Banyak sebenarnye y aku nak tulis, tapi tak terluahkan dengan kate2..perasaan bercampur baur..sedih..suke..gembire..takut..macam2 ada bak kate astro..semuenye bercampur menjadi satu,,huhu..

Anyway..i want to wish all the best and good luck in finishing your master to the end until boleh dapat scroll to my friends in UTP..you know who you are..and semoge our friendship will last forever until the end of life..hidup mesti diteruskan but kawan jangan dilupekan..hehe..pesanan buat aku gak..do keep in touch and i love u all..

Wassalam


4 comments:

masyimalo said...

ko nmpk aku kuat tp sbnrnya aku fragile sgt kat dlm..aku mmg sgt sedey kot.type ni pun dah sebak..2 years 2 lama sgt tuk suatu perhubngan, mmg buat ak terase bl kehilangan.. thanks sbb slalu ade bl ak prlukan ssorg tuk bercerita.pepun smoga ko berbahagia selalu dan berjaya dlm ape yg ko wat..will miss u!!
p/s: awat buat n3 ni..leleh weh..

Anonymous said...

wah da nak kawin.. tahniah

nurul huda said...

yup3..wish you all the best melon! kot2 ade kosong lg, ko kabar la ke aku, leh try apply...hehe...will cherish our moments together at UTP... T_T

diana a.k.a melon said...

mcsha: aku pn macam ko gak..hehe..tapi cover jer..hope hubungan kite akan sentiase berkekalan..2 tahun lebih dengan koang sume..susah senang bersame..memang susah nak lupe..beze ngan mase kat UTM dulu..huhu..
huda: nak apply g website dier jer..ikut ape y dier suruh buat..settle..
tenang sudey: haah..nak kawin dah..beberape mggu jer..hehe..thank you..jemputlah ke kenduri di kepale batas..