Sunday, August 12, 2012

A Fulltime Housewife and Mother


Salam..
Alhamdulillah..aku masih bernafas..tp dalam udare y berbeze.. Aku dah jadi fulltime housewife sejak awal bulan 6 ritu. Satu perubahan y sangat drastik bg aku sbb sblm nie tinggal kat rumah father-in-law..and that time I am working.. Sume dah siap dah kat rumah.. My father-in-law masak tau..hehe.. That time also I am in PJJ mode..hehe..

Skrg..sume kene buat sendiri..in addition..kene jage makan pakai my hubby and my daughter.. Rupenye mencabar gak jadi housewife ngan jage anak nie.. I wonder how mothers during the old days manage it, somemore they have children every consequitive years..
However..syukur sangat sbb dapat merase membesarkan anak sendiri time nie..time Aisyah mule belajar..nak kenal dunie..huhu.. How time flies..now she is 9months already..
Tapi..tak lame lagi..things will change. I will get back to work..Insyaallah..in October.. Now, I am enjoying every single moment with her..seronok sangat2..hehe..

Ok..jumpe lagi..wassalam..
"HARGAI APA Y ADA DIDEPAN MATA"


1 comment:

nabila khalid a.k.a cik abby said...

Jom join aku jadik fulltime housewife!! haha..