Saturday, April 24, 2010

Kawen!!

SALAM dan SELAMAT SEJAHTERA wow..dah lame giler aku tak update blog nie kan..almaklumlah buzy giler..menguruskan wedding..oppsss..bukan wed aku ye, wed adik aku.. Alhamdulillah, majlis yang berlangsung di pihak kami pada 13 march 2010 berakhir dengan lancar..lega rasanye.. it was a beautiful and full of joys..i am really happy..ramai y datang..sanak sedare y jauh y dekat, y dah lame tak dengar berite n tak bersua..ya Allah..hanya Kau y tahu betape bahgianya saat itu..kepadaMu segala pujian ini ku tujukan.. Alhamdulillah..syukur. Wedding ini merupekan wedding pertame bagi my mum n my dad also coz anak pertame y kawen eventhough not the eldest one to get married. Adik aku n her hubby nie study kat jepun n they get married during their break while waiting to start back their first sem as postgraduate students at the same university..hehe..bagus tul..just 3 weeks after wedding they went back to japan to start new session..both of them are studying in the same uni but different course i think..aku pn dah lupe daa..haha.. Ok..aku nak bercerite sedikit pasal perjalanan majlis. Majlis akad nikah dan kenduri diadakan pade hari y same.. Majlis akad nikah berlangsung tepat pade masenye pade jam 11 pagi di masjid At-Taqwa, taman bertam indah, kepala batas. Ia dihadiri keluarge sebelah adik iparku Ahmad Fareez Edzuan (ceh2 adik ipar aku tu) dan keluarge terdekat sebelah kami..serte rakan-rakan karib adik aku Noor Aliah..tapi y lamenye sesi mengisi borang tuh..hehe..alhamdulillah..sekali lafaz adik aku dah jadi bini orang dah..hahaha..then, sesi bergambar bermule..ade beberape gambar dari kamere amatur aku di sertakan di blog ini, y lain-lain aku dah upload at my photo website shutterfly..hehe..
selamat dah
parents fareez n our parents
my mom n me Ok, selesai majlis di masjid, pengantin pn balik lah ke rumah untuk tukar baju, maka aku terus ke dewan untuk meneruskan tugas-tugasku..aku kan wedding planner..hehe..co-my mum lah..but i m the runner..hehe..jamuan dah bermule dari jam 12. Aku sampai je sane nampak lah kawan-kawan aku dari utp. Awal giler derang sampai.. thanks guys for coming..
one of them was missing; noi(huhu).. Pengantin sampai dalam jam 2 kot rasenye..aku pn tak sempat tengok jam daa..haha..inilah dier pengatin in their white n black attire.
adik aku nurin y excited at first but buat hal last-last sebab tunggu lame..besela..slalunye datang wedding makan je..sekarang dier tuan umah..hehehe..
ehem-ehem.. Owh..terlupe plak, ada seorang adik ku y tidak dapat hadir di majlis ini Noor Syazana, huhu..sian-sian..tapi rase something missing gak lah..but yet she have spent a lot of her holidays in malaysia to prepare all the wedding gifts and etc with my mum when i m not there..credit to her also..nevermind, the next wedding in our family, we have to make sure that all of us must be there ya..remember!! so balik cepat!!huahaha Majlis berakhir dalam jam 4 petang dan abis-abis je majlis tutup, hujan turun dengan lebatnye..Alhamdulillah..hujan rahmat.. Pada malmnye di rumah maki berlangsunglah sesi membuka hadiah..jeng jeng jeng..hehe..dah tamat la my story..i don't know what to write dah..sudah lapo..hahaha..smoge berjumpe lagi di lain entri..SALAM yours truly, DIANA

No comments: