Thursday, January 7, 2010

tahun baru, azam baru, abiskan master ku..

macam ne nak wat dah banyak kali mencube asik tak dapat je kan..jadi dengan bermule tahun baru nie, aku berazam nak abiskan master aku gak..haha..cube2!!aja fighting!! lagi brape bulan je nie..pas abis aku dah tak yah pikir pasal dier lagi kan..huhu..boleh teruskan idup aku ngan wat bende lain..haha.. gagal sekali bukan bermakne gagal selamenye..mgkn dah ramai y doakan supaye aku abiskan master..mgkn ini destinasi ku..jadi idup perlu d teruskan dengan azam dan kekuatan y lebih tinggi dan semoge ienye lebih berbaloi baloi di mase akan datang...amin..doakan aku semuenye..my family..friends and my love one..chow..salam..

1 comment:

Anonymous said...

Teruskan dengan ape yg ada di depan mata dengan penuh rasa semangat dan bangga..kerana jalan yang kau sedang lalui ini, mungkin yang terbaik....chayok!