Friday, January 8, 2010

dah azam baru, ade je y mengganggu

aku tengah do elok2 berazam nak abiskan master, ade lak y kol suruh g interview..but nie agent recruit plak, bukan direct dari company y nak amik org..tak ke biol..betul la..kadang2..bile kite dah tetap ngan ape y kite nak, banyak bende y akan datang mengganggu..ini sume untuk menguji kesabaran kite sebenarnye kan..tak pe lah..aku rase kali nie aku nak skip je..maybe nanti de lagi peluang di mase depan who will know kan..insyaallaah..rezeki tuhan di mane-mane..hanye kite sebagai manusie nie je y kene usehe untuk mendapatkannye..dan bersyukur dengan ape y ade..tapi aku pn kadang2 tamak jugak..semoge dengan tahun baru n usie y meningkat ini, aku dapat memperbaiki diri untuk menjadi insan y cemerlang di dunie dan di akhirat..amin..

No comments: