Thursday, January 13, 2011

Makan???

Haha..selama tige minggu aku keje di UCSI nie, aku tak pernah keluar makan tengah hari di luar pn..haha.. Satu sebab, aku tak tau tempat.. Kedua, aku takut masuk lambat. Ketige..aku rase macam boleh diet kot.. Keempat...satu care penjimatan..hehe.. Aku stock biskut macam2 jenis dalam bilik aku nie banyak2.. Time lunch, aku bancuh air vico (owh lupe, aku ade bawak heater skali yer) and makan sebungkus biskut. Itu je..

Tapi kadang2 terase gak nak makan..aku pn beli lah kat cafe..makanannye banyak jenis..tapi bukan favourite aku lah semuanye sebab cafe tu kene prepare makanan untuk student y multicultural, multilevel business etc. kat sini... kalau ngidam sambal belacan tu jangan haraplah nak dapat.. Harge makanannye pn boleh tahan gak..macam makan kat hotel tuh..abis budak2, lecturer2 foreigner kat sini derang ketuk..hahahaha...

Lagi satu, ade macam2 jenis biskut gak aku stock dalam kerete.. Itu langkah untuk tidak berhenti makan dan juge jike berlaku kelaparan mase dalam jem..hahaha..klako tak?
P/s: gambar di bawah nie adalah gambar kucing y maje y aku jumpe kat sini..and tempat tido dier atas kerete mahal2..kerete aku dier tak minat..hehe..btw..kete student lagi hebat dari kerete lecturer tau.. mayb lecturer simpan kerete kat rumah takut kene sabotaj ngan student..hehe..


2 comments:

miss rainbow said...

Oh no besar nye expenses sini..aku bru anta application td tru pos express..

diana a.k.a melon said...

haha..just try jer..no harm pn..